Štúdium

1. Študijný program bakalárskeho štúdia
v programe mediálna komunikácia

Povinnými predmetmi sú Úvod do štúdia médií, Metódy mediálnej tvorby, Základy marketingu, Základy manažmentu, Základy marketingovej komunikácie, Ekonomika a podnikanie, Médiá a vzťahy s verejnosťou, Mediálny výskum, Logika, Vybrané otázky filozofie, Úvod do metód komunikačnej vedy, Cudzí jazyk. Politológia, Psychológia médií, Úvod do etiky a Etika v médiách, Slovenčina v súčasnej komunikácii, Mediálne a autorské právo, Európske mediálne právo, Médiá a politika, Médiá a spoločnosť.

K povinne voliteľným predmetom, z ktorých si študenti môžu vybrať dva v každom semestri, patria Komunikácia v anglickom alebo nemeckom jazyku, Printová, rozhlasová alebo audiovizuálna tvorba, Tvorba mediálnych prejavov, Politická geografia, On-line médiá, Mediálna informatika, Fotografia a design v médiách, Štylistika, Kapitoly zo slovenských dejín, Tlačový hovorca, Praktikum sociálnej komunikácie, Analýza žurnalistických textov, Zahraničnopolitická žurnalistika, Základy interkultúrnej komunikácie, Televízia a rozhlas na Slovensku a vo svete, Regionálne a lokálne médiá.

Študenti si môžu vybrať v každom semestri v záujme vytvárania si užšej špecializácie svojho profilu z ponuky výberových predmetov ďalšie dva (neplatí pre I. ročník): Kapitoly z dejín masovej komunikácie, Komunikačné stratégie v marketingu, Investigatívna žurnalistika, Textová reklamná tvorba, Vnútropolitická žurnalistika, Kultúrna žurnalistika, Ekonomická žurnalistika, Športová žurnalistika, Národnostná a krajanská žurnalistika, Komunikačné stratégie v marketingu, Obrazové spravodajstvo, Obraz v masmediálnej komunikácii, Internetová žurnalistika.

Okrem toho si v rámci výberových predmetov môžu študenti vyberať predmety z ostatných fakúlt Bratislavskej vysokej školy práva, ale aj z iných vysokých škôl.

2. Študijný program magisterského štúdia
v programe masmediálna komunikácia

 

Povinnými predmetmi sú: Teória médií a masovej komunikácie, Manažment médií, Manažérska etika, Masmediálna politika, Ekonomika médií, Médiá a verejná mienka, Sociálna psychológia, Sociológia médií, Európska politika a médiá, Kultúra jazykového prejavu, Mediálna produkcia printová a audiovizuálna.

K povinne voliteľným predmetom, z ktorých si študenti môžu vybrať dva v každom semestri, patria Základy diplomacie a protokolu, Medzinárodná mediálna regulácia, Marketing médií, Politický marketing, Identita mediálneho podniku, On-linové vydania médií, Nové formáty rozhlasových a televíznych programov, Umelecká mediálna tvorba, Marketing kultúry, Digitálna fotografia a design médií, Analýza mediálnych textov, Manažment sociálnych systémov, Manažment reputácie, Spoločenské účinky médií, Psychológia politickej komunikácie, Etické kódexy, Agentúrna žurnalistika, Tlačový tajomník, Médiá a kultúra, Médiá a umenie.

Študenti si môžu vybrať v každom semestri v záujme vytvárania si užšej špecializácie svojho profilu z ponuky výberových predmetov ďalšie dva: Aktuálne otázky vnútornej politiky, Aktuálne otázky medzinárodných vzťahov, Práca s výsledkami verejnej mienky, Interpretačný jazykový seminár, Vystupovanie pred mikrofónom a kamerou, Práca s výsledkami verejnej mienky, Semiotika bulvárnej tlače, Ako čítať médiá? - úvod do štúdia PR, Prípadové štúdie a analýzy z reklamy.

Okrem toho si v rámci výberových predmetov môžu študenti vyberať predmety z ostatných fakúlt Bratislavskej vysokej školy práva, ale aj z iných vysokých škôl.

3. Študijný program magisterského štúdia v programe marketingová komunikácia

 

Povinnými predmetmi sú: Marketingová komunikácia, Manažment, Marketingový manažment, Manažment značky, Marketing médií, Marketingový výskum, Globálne súvislosti marketingovej komunikácie, Public relations, Reklama, Podnikateľská etika, Spotrebiteľské správanie.

K povinne voliteľným predmetom, z ktorých si študenti môžu vybrať dva v každom semestri, patria Politický marketing, Marketing územia, Marketing kultúry, Marketing služieb, Interkultúrny marketing, Interná komunikácia, Jazyk v marketingovej komunikácii, Štýly reklamnej komunikácie, Komunikácia s klientom a prezentácie projektov, Organizačná kultúra, Sociálny marketing, Manažment reputácie, Manažment sociálnych systémov, Kreativita v marketingovej komunikácii, Marketingové poradenstvo, Interkultúrna komunikácia, Metódy analýzy výskumných údajov, Komunikačné metódy v marketingu: Podpora predaja a event marketing, Priamy marketing, Osobná komunikácia, Výstavy a veľtrhy.

Študenti si môžu vybrať v každom semestri v záujme vytvárania si užšej špecializácie svojho profilu z ponuky výberových predmetov ďalšie dva: Produkcia reklamnej tvorby, Médiá v marketingovej komunikácii, Sponzoring, Lobing, Politická reklama, Komunikačná agentúra, Antropológia organizácie, Líder a organizačná kultúra, Interpretačný jazykový seminár, Práca s výsledkami verejnej mienky, Ako čítať médiá? - úvod do štúdia PR, Segmentácia trhu, Prípadové štúdie a analýzy z reklamy, Tvorba reklamnej kampane, Dialogická a monologická komunikácia kultúr, Kultúra v kontexte informačnej spoločnosti, Koncepcie kultúry 20. storočia.

Okrem toho si v rámci výberových predmetov môžu študenti vyberať predmety z ostatných fakúlt Bratislavskej vysokej školy práva, ale aj z iných vysokých škôl.